BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kamis, 21 Oktober 2010

PEMBERITAHUAN.

Ah.. Assalamualaikum semuanya.. Seperti yang kalian lihat saat ini, SAYA ADALAH PEMILIK BLOG INI YANG SESUNGGUHNYA. Orang yang menulis sesuatu di bawah post ini adalah orang lain. Dia memang orang lain, tapi kami mempunyai jiwa yang sama. Yah, mungkin kalian menganggap saya gila atau aneh. Saya tau. Saya memang orang yang cukup aneh. Tapi biarlah, keunikan dari saya adalah keanehan ini. Ehem ehem.. Maaf kalau saya jadi ngelantur sendiri. Saya hanya mau memberi tahu kalau blog ini akan saya urus sesering mungkin. Ingat, ini bukan janji, oke? Mungkin post ini akan saya tutup sampai disini. Insya Allah besok saya akan mengisi blog suram ini. Selamat malam, semuanya.


Assalamualaikum Wr. Wb.

#SalamAcodeva

0 komentar: